Επιβάτης
FAQs
Εδώ θα βρείτε βοήθεια και καθοδήγηση σχετικά με
την πραγματοποίηση διαδρομών με το taxi.gr
Πώς μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή;
Μπορείτε να κάνετε λήψη της εφαρμογής από το App Store και από το Google Play Store.
Η εφαρμογή είναι συμβατή με όλες τις κινητές συσκευές που έχουν πρόσβαση και στα δύο καταστήματα εφαρμογών
Μπορώ να κλείσω ραντεβού;
Ναι, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού για ταξί μέσω της εφαρμογής taxi.gr.
Ανοίξτε την εφαρμογή μας για κινητά, πατήστε το κουμπί «Τώρα» στην κάτω δεξιά πλευρά της οθόνης και θα εμφανιστεί το μενού «Προγραμματισμός ραντεβού». προγραμματίστε την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα και πατήστε «Ορισμός ώρας παραλαβής» και, στη συνέχεια, εισαγάγετε την παραλαβή και τον προορισμό.
Θα ήθελα μια προσφορά τιμής
Μπορείτε να λάβετε μια προσφορά μέσω της εφαρμογής μας. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι τα περιθώρια τιμών διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο του οχήματος που έχετε επιλέξει. Οι διαδρομές με Taxi «το συντομότερο δυνατό» είναι φθηνότερες από διαδρομές με άλλες κατηγορίες.
Πώς μπορώ να προσθέσω μια πιστωτική κάρτα;
Ανοίξτε την εφαρμογή taxi.gr, επιλέξτε την επιλογή «Πληρωμές» που βρίσκεται στο πλαϊνό μενού (οι τρεις γραμμές στο επάνω αριστερό μέρος της οθόνης), πατήστε «Προσθήκη πιστωτικής κάρτας» και εισαγάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Μόλις τελειώσετε, πατήστε το κουμπί «Προσθήκη πιστωτικής κάρτας» στο κάτω μέρος της οθόνης.
Θα ήθελα να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής
Ο τρόπος πληρωμής μπορεί να αλλάξει εύκολα από την εφαρμογή.
Επιλέξτε «Οι διαδρομές μου» από το κύριο μενού και, στη συνέχεια, «Προσεχείς» και στη συνέχεια «Επεξεργασία πληρωμής». Οι διαφορετικοί τρόποι πληρωμής θα είναι διαθέσιμοι σε εσάς στην οθόνη.
Τροποποίηση των προσωπικών μου στοιχείων
Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας μέσω της Εφαρμογής. Ανοίξτε το κύριο μενού, όπου θα δείτε την επιλογή «Επεξεργασία προφίλ» κάτω από το όνομά σας στην επάνω αριστερή πλευρά της οθόνης. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα ακόλουθα πεδία: Όνομα, Επώνυμο, Τηλέφωνο και Διεύθυνση Email, Διεύθυνση κατοικίας και εργασίας.
Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected].
Μπορώ να αλλάξω την κράτησή μου;
Ανοίξτε το Μενού στην εφαρμογή μας (τις τρεις γραμμές στην αριστερή πλευρά) και να επιλέξετε «Οι διαδρομές μου». Θα πρέπει να δείτε την κράτηση στην ενότητα «Προσεχείς». Ακυρώστε τη διαδρομή και κάντε ξανά κράτηση με τα σωστά στοιχεία.
Θα ήθελα να ακυρώσω μια κράτηση;
Εάν έχετε κάνει εκ των προτέρων κράτηση της διαδρομής σας, η κράτηση μπορεί να ακυρωθεί επιλέγοντας «Προσεχείς» στην ενότητα «Οι διαδρομές μου» και επιλέγοντας «Ακύρωση διαδρομής». Μόλις ακυρωθεί η κράτηση, θα λάβετε μια ειδοποίηση που θα αναφέρει ότι η κράτηση ακυρώθηκε.
Εάν έχετε κάνει κράτηση για διαδρομή το συντομότερο δυνατό, η επιλογή θα εμφανιστεί στον κύριο χάρτη, στη δεξιά πλευρά της οθόνης.
Πολιτική τιμολόγησης
Οι τιμές μας καθορίζονται βάσει του επίσημου τιμοκαταλόγου Ταξί και βάσει ταξιμέτρου. Διαφοροποιούνται ανάλογα με τον τύπο του οχήματος που θα επιλέξετε, της ώρας και της κίνησης.
Πώς μπορώ να προγραμματίσω μια διαδρομή;
Μπορείτε να το κάνετε μέσω της εφαρμογής taxi.gr (App Store ή Google Play).
Πώς μπορώ να πάρω απόδειξη;
Ζητήστε την απόδειξη από τον οδηγό στο τέλος της διαδρομής. Όλοι οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι στην έκδοση φορολογικού παραστατικού.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας ένα email στο [email protected] ή μέσω Facebook
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής που προσφέρετε;
Προσφέρουμε δυο διαφορετικούς τρόπους πληρωμής: Μετρητά ή Κάρτα
Εάν έχει ήδη πραγματοποιηθεί μια κράτηση και κατά την κράτηση ο τρόπος πληρωμής ορίστηκε ως «Μετρητά», μπορείτε να προχωρήσετε στις Προσεχείς διαδρομές σας και να επεξεργαστείτε την πληρωμή από εκεί. Μπορείτε να επιλέξετε να αλλάξετε τη μέθοδο πληρωμής από Μετρητά σε Κάρτα ή το αντίστροφο, ακόμα κι αν η διαδρομή έχει ήδη ξεκινήσει.
Μπορείτε να πληρώσετε μόνο με κάρτα μέσω της εφαρμογής μας για κινητά – αυτό περιλαμβάνει επίσης το Apple Pay και το Google Pay.
Τι είναι η κατηγορία Taxi
Η κατηγορία Taxi προσφέρει τον συντομότερο χρόνο αναμονής για την ταχύτερη παραλαβή. Το Taxi είναι βασικά το πλησιέστερο όχημα σε εσάς. Το όχημα που θα σας παραλάβει μπορεί να είναι παλιότερο, νεότερο, μεγαλύτερο ή ακόμα και πολυτελές.
Μπορώ να ζητήσω ένα συγκεκριμένο οδηγό;
Το σύστημά μας στέλνει αυτόματα τον οδηγό που βρίσκεται πιο κοντά στην τοποθεσία παραλαβής. Αυτό γίνεται για να διατηρήσουμε χαμηλούς χρόνους αναμονής για τους πελάτες μας.
Δεν επιθυμώ να λαμβάνω email μάρκετινγκ
Μπορείτε να καταργήσετε την εγγραφή σας από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ ανά πάσα στιγμή. Απλώς βρείτε ένα από αυτά στη λίστα email σας. Στο κάτω μέρος θα βρείτε ένα κουμπί με δυνατότητα κλικ με τις λέξεις: «Θέλετε να αλλάξετε τον τρόπο λήψης αυτών των email; Μπορείτε να διαγραφείτε από αυτήν τη λίστα».
Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας ένα email στο support@taxi.gr και θα σας εξυπηρετήσουμε ευχαρίστως με το αίτημά σας.
Θα ήθελα να διαγράψω τον λογαριασμό/το προφίλ μου
Το προφίλ σας μπορεί να διαγραφεί από την ενότητα «Επεξεργασία προφίλ» στην εφαρμογή μας. Παρακαλούμε επιλέξτε «Διαγραφή λογαριασμού».
Μέθοδοι πληρωμής
Προσφέρουμε διαφορετικούς τρόπους πληρωμής: Μετρητά ή Κάρτα
Εάν έχει ήδη πραγματοποιηθεί μια κράτηση και κατά την κράτηση ο τρόπος πληρωμής ορίστηκε ως «Μετρητά», μπορείτε να προχωρήσετε στις Προσεχείς διαδρομές σας και να επεξεργαστείτε την πληρωμή από εκεί. Μπορείτε να επιλέξετε να αλλάξετε τη μέθοδο πληρωμής από Μετρητά σε Κάρτα ή το αντίστροφο, ακόμα κι αν η διαδρομή έχει ήδη ξεκινήσει.
Μπορείτε να πληρώσετε μόνο με κάρτα μέσω της εφαρμογής μας για κινητά – αυτό περιλαμβάνει επίσης το Apple Pay και το Google Pay.
Χρόνος αναμονής
Επιτρέπουμε περίοδο χάριτος πέντε λεπτών. Εάν ο πελάτης επιβιβαστεί στο όχημα μετά τη λήξη της περιόδου χάριτος, o οδηγός μπορεί να χρεώσει επιπλέον σύμφωνα με το επίσημο τιμοκατάλογο ταξί. Η επιπλέον χρέωση θα εφαρμοστεί στην τελική τιμή που θα πληρώσει ο πελάτης.
Για αφίξεις πτήσεων, επιτρέπουμε μια περίοδο χάριτος 30 λεπτών μετά την προσγείωση της πτήσης. Η επίσημη ώρα προσγείωσης είναι αυτή που παρέχεται από τον ιστότοπο του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας.
Για αφίξεις φέρρυ, επιτρέπουμε περίοδο χάριτος 30 λεπτών μετά την αγκυροβόληση του πλοίου.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον οδηγό μου;
Όταν η κράτηση έγινε μέσω της εφαρμογής taxi.gr, θα μπορείτε να δείτε τα στοιχεία του οδηγού στις πληροφορίες της κράτησής σας μόλις γίνει αποδεκτή η διαδρομή σας ή/και ενώ η διαδρομή σας είναι σε εξέλιξη.
Δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν οδηγό μετά τη λήξη της διαδρομής. Εάν έχετε προβλήματα ή έχετε αφήσει κάτι στο αυτοκίνητο, επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας ένα email στο support@taxi.gr
Ξέχασα ένα αντικείμενο στο ταξί
Εάν ξεχάσατε κάποιο προσωπικό σας αντικείμενο σε κάποιο όχημα συνεργάτη μας, επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας ένα email στο [email protected], ώστε ένας από τους εκπροσώπους μας να σας βοηθήσει.
Εάν μόλις συνέβη, θα επικοινωνήσουμε με τον οδηγό για να σας βοηθήσουμε να εντοπίσετε το αντικείμενο σας. Θα σας ζητήσουμε να περιγράψετε το προϊόν σας (αντικείμενο, χρώμα, μάρκα κ.λπ.).
Οποιοδήποτε αντικείμενο βρεθεί σε κάποιο όχημα συνεργατών μας, ο οδηγός μπορεί είτε να το παραδώσει στα κεντρικά μας γραφεία Λεωφόρο Αθηνών 142 Αθήνα 10442, είτε να το φέρει σε εσάς εφόσον υπάρχει η δυνατότητα από μέρους του με το επιπλέον κόστος της διαδρομής. Εάν το εντοπίσουμε, μπορείτε να το παραλάβετε από τα γραφεία μας (μετά από επιβεβαίωση ότι το προϊόν βρίσκεται στο γραφείο) όποτε σας βολεύει ή να ζητήσετε να σας παραδοθεί το αντικείμενο. Θα ισχύσει μια τυπική χρέωση παράδοσης ανάλογα με την τοποθεσία.
Πού είναι ο οδηγός μου;
Μέσω της εφαρμογής taxi.gr, θα λαμβάνετε συνεχείς ειδοποιήσεις μόλις ο οδηγός είναι καθ’ οδόν. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε το που βρίσκεται ο οδηγός σε πραγματικό χρόνο.
Χρεώσεις ακύρωσης
Θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων εάν ακυρώσετε μια διαδρομή πριν από την άφιξη του οδηγού μας.
Εναπόκειται στη διακριτική μας ευχέρεια να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων εάν ο οδηγός μας έχει αποδεχθεί την διαδρομή ή έχει φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής.
Μέγεθος αποσκευών που χωράει στο αυτοκίνητο
Το μέγεθος και οι ποσότητες αποσκευών εξαρτώνται από το επιλεγμένο όχημα.
Επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας ένα email στο support@taxi.gr, ώστε να σας καθοδηγήσουμε για το καλύτερο όχημα που ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Ο οδηγός άργησε
Λάβετε υπόψη ότι η ώρα άφιξης που εμφανίζεται για τις κρατήσεις ASAP είναι μια εκτίμηση και ενδέχεται να υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες, όπως έργα οδοποιίας ή κίνηση που θα έχουν ως αποτέλεσμα ο εκτιμώμενος χρόνος να είναι ελαφρώς υψηλότερος.
Εναλλακτικά, εάν ο οδηγός έφτασε αργά για το ραντεβού, στείλτε ένα email στη διεύθυνση [email protected], ώστε η ομάδα μας να μπορέσει να διερευνήσει περαιτέρω.
Δεν επιβιβάστηκα
Επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας ένα email στο [email protected] για να σας βοηθήσουμε σε πραγματικό χρόνο.
Θα το εκτιμούσαμε αν μπορούσατε να βεβαιωθείτε ότι δεν είχατε αναπάντητες κλήσεις από τον οδηγό μας, ο οποίος μπορεί να προσπάθησε να επικοινωνήσει και να περίμενε τον καθορισμένο χρόνο πριν χαρακτηρίσει τη διαδρομή ως «μη εμφάνιση».
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, ο οδηγός μπορεί να έχει παραλάβει κατά λάθος έναν άλλο πελάτη. Σε περιπτώσεις όπως αυτές, εάν ο τρόπος πληρωμής είχε οριστεί σε κάρτα και ο οδηγός επισήμανε την κράτηση ως ολοκληρωμένη, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων για τη διαδρομή σας.
Ανασφαλής διαδρομή
Πρώτα απ’ όλα, λυπούμαστε πολύ για την εμπειρία σας. Η ασφάλεια των επιβατών είναι ύψιστης προτεραιότητας για την taxi.gr και λαμβάνουμε τέτοια σχόλια πολύ σοβαρά.
Στείλτε ένα email στη διεύθυνση [email protected] με τον αριθμό επικοινωνίας σας, την ώρα και την ημερομηνία κράτησης. Αυτές οι πληροφορίες θα μας επιτρέψουν να κάνουμε διπλό έλεγχο με τα εσωτερικά μας συστήματα για να επιβεβαιώσουμε την ταχύτητα του οχήματος και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα έχετε άμεση ενημέρωση. Επιπρόσθετα, το περιστατικό θα προωθηθεί στη αρμόδιο τμήμα σε περίπτωση που ληφθούν πειθαρχικά μέτρα σύμφωνα με τις εσωτερικές μας διαδικασίες.
Ο οδηγός ήταν αγενής
Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιερώσατε για να μας ενημερώσετε. Λυπούμαστε πολύ για την εμπειρία σας. Εργαζόμαστε σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας αισθάνονται ασφαλείς καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους μαζί μας.
Στείλτε ένα email στη διεύθυνση [email protected] με τον αριθμό επικοινωνίας σας, την ώρα και την ημερομηνία κράτησης. Θα προωθηθεί το ζήτημα και θα διεξαγάγουμε έρευνα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι θα ληφθούν τα κατάλληλα πειθαρχικά μέτρα, σύμφωνα με τις διαδικασίες μας. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός πέντε εργάσιμων ημερών για ενημέρωση σχετικά με αυτήν την υπόθεση.
Χρεώθηκα δύο φορές
Όταν επιλέγετε να πληρώσετε με κάρτα, πραγματοποιείται προσωρινή δέσμευση ποσού στην κάρτα σας. Εάν ακυρώσετε τη διαδρομή, θα αποδεσμευτούν αυτόματα τα χρήματα, καθώς τα χρήματα θα ληφθούν μόνο αφού ολοκληρωθεί η διαδρομή.
Εάν εξακολουθεί να προκύπτει ότι η πληρωμή αφαιρέθηκε δύο φορές, στείλτε μας την απόδειξη πληρωμής μέσω email στη διεύθυνση [email protected], ώστε να μπορέσουμε να την προωθήσουμε στο τμήμα Ηλεκτρονικών πληρωμών μας
Ο οδηγός με υπερχρέωσε/δεν είχε ψιλά
Στείλτε ένα email στη διεύθυνση [email protected] με όλες τις λεπτομέρειες κράτησης, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού κινητού από τον οποίο κάνατε κράτηση.
Στη συνέχεια, η ομάδα μας θα διερευνήσει το θέμα και θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός πέντε εργάσιμων ημερών
Ο οδηγός έκανε κύκλο
Ως επιβάτης έχετε το δικαίωμα να ενημερώσετε τον οδηγό για οποιαδήποτε προτιμώμενη διαδρομή προς τον προορισμό σας, εφόσον αυτό το αίτημα είναι εύλογο για να φτάσετε στο σημείο σας εντός παρόμοιων χιλιομέτρων.
Για να αποφύγετε την κυκλοφορία ή ορισμένες οδικές συνθήκες, ο οδηγός σας μπορεί να επιλέξει να ακολουθήσει μεγαλύτερη διαδρομή.
Εδώ θα βρείτε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις κατηγορίες διαδρομών και αυτοκινήτων