Γενικές πληροφορίες
Πώς πληρώνεται ένας συνεργάτης οδηγός για τις υπηρεσίες του;
Η πλατφόρμα taxi.gr χρεώνει μια ποσοστιαία προμήθεια για τις ολοκληρωμένες διαδρομές. Δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις.
Τι θα συμβεί μετά την υποβολή αίτησης οδηγού;
Η ομάδα μας θα εξετάσει και θα ελέγξει τις ληφθείσες αιτήσεις. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Εάν είναι εντάξει, θα ενημερωθείτε εκ νέου για την εγγραφή σας στην πλατφόρμα.
Κάποιες απαιτήσεις οχήματος;
- Tα οχήματα κατασκευής 2013 και παλαιότερα εντάσσονται στην κατηγορία Taxi.
- Οχήματα 2014 και νεότερα εντάσσονται στην κατηγορία Comfort.
- Στην κατηγορία Premium εντάσσονται οχήματα συγκεκριμένων πολυτελών χαρακτηριστικών.
- Στην κατηγορία Executive εντάσσονται τα πολυτελή οχήματα κατασκευής 2017 και μετά
- Στην κατηγορία Station Wagon εντάσσονται μεγάλα οχήματα ανεξαρτήτως μάρκας
- Στην κατηγορία Van εντάσσονται οχήματα 5-7 θέσεων
Αν δεν έχω όχημα;
- Μπορείς να νοικιάσεις όχημα και άδεια και να δουλέψεις ως μισθωτός ΙΚΑ
- Μπορείς να νοικιάσεις άδεια και να αγοράσεις όχημα και να δουλέψεις ως ελεύθερος επαγγελματίας
Πληροφορίες σχετικά με τον στόλο
Είμαι ιδιοκτήτης στόλου. Μπορώ να προσθέσω περισσότερους οδηγούς;
Οι συνεργάτες μπορούν να εγγράψουν όσους οδηγούς χρειάζονται για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά την αυτοαπασχολούμενη επιχείρησή τους.
Κάντε κλικ εδώ για να προσθέσετε περισσότερους οδηγούς.
Ανεβάστε όλα τα προσωπικά έγγραφα του οδηγού και του οχήματος.
Μπορώ να έχω περισσότερα από ένα οχήματα;
Οι συνεργάτες δεν έχουν περιορισμένο αριθμό για οχήματα στόλου. Ένας διαχειριστής στόλου μπορεί να προσθέσει οποιοδήποτε αριθμό οχημάτων στην πλατφόρμα taxi.gr.
Σημείωση: Δεν είναι δυνατή η κοινή χρήση ενός οχήματος μεταξύ των διαχειριστών στόλου
Μπορεί να γίνει κοινή χρήση του λογαριασμού μου με φίλους ή συναδέλφους;
Ο προσωπικός σας λογαριασμός δεν πρέπει ποτέ να κοινοποιείται με άλλους που μπορεί ή όχι να είναι εγγεγραμμένοι στο taxi,gr.
Οποιαδήποτε κατάχρηση θα αντιμετωπίσει πειθαρχικά μέτρα και ενδεχομένως τερματισμό από την πλατφόρμα taxi.gr.
Βαθμολογία δραστηριότητας
Οι συνεργάτες οδηγοί πρέπει να διατηρούν την βαθμολογία δραστηριότητας μεταξύ 3,5 και 5. Αυτή υπολογίζεται από τον αριθμό των διαδρομών που αποδέχεσαι, τον αριθμό των διαδρομών που απορρίπτεις και τον αριθμό των διαδρομών που χάνεις. Αν η μέση βαθμολογία πέσει κάτω από το 3,5 η πλατφόρμα taxi.gr θα αδρανοποιήσει τον λογαριασμό για 3 ημέρες
Βαθμολογία
Οι συνεργάτες οδηγοί πρέπει να διατηρούν μέση βαθμολογία μεταξύ 4 και 5 αστεριών. Η μέση βαθμολογία υπολογίζεται στα προηγούμενα 40 ταξινομημένες διαδρομές.
Η πλατφόρμα taxi.gr απενεργοποιεί αυτόματα οποιοδήποτε συνεργάτη οδηγό όταν η μέση βαθμολογία πέσει κάτω από τα 4 αστέρια.
Διαθέσιμες κατηγορίες
Κατά την εγγραφή, οι Συνεργάτες Οδηγοί εντάσσονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες ανάλογα με το όχημα.
Οποιοσδήποτε συνεργάτης οδηγός που επιθυμεί να συμμετάσχει σε πρόσθετες κατηγορίες μπορεί να στείλει email στο [email protected]
Θα ήθελα να αλλάξω τη φωτογραφία του προφίλ μου
Στείλτε ένα email με τη φωτογραφία σας στο [email protected] ως εξής:
- Εμφάνιση του προσώπου σας στο κέντρο στο πλαίσιο (θυμηθείτε να χαμογελάτε!)
- Φωτογραφίστε μόνο τον εαυτό σας (και όχι άλλους ανθρώπους)
- Η φωτογραφία πρέπει να είναι καθαρή (και όχι θολή)
- Μην φοράτε καπέλα ή γυαλιά ηλίου (μπορούν να φορεθούν γυαλιά)
- Δεν μπορούν να φορεθούν ακουστικά Bluetooth
- Τραβήξτε φωτογραφία σε καλό σημείο φωτισμού (συνιστάται να βλέπετε μια πηγή φωτός, όπως μια λάμπα ή ένα παράθυρο)
- Απαιτείται ένα καθαρό, λευκό φόντο
- Η φωτογραφία πρέπει να λαμβάνεται με φωτογραφική μηχανή στο ύψος των ματιών
Λανθασμένα στοιχεία του οχήματος
Εάν παρατηρήσετε ότι ο αριθμός της πινακίδας σας είναι λανθασμένος ή ότι ο αριθμός τηλεφώνου που σχετίζεται με το όχημα είναι λανθασμένος, στείλτε ένα email στη διεύθυνση [email protected].
Θέλω να κλείσω τον λογαριασμό του οδηγού
Στείλτε ένα email στο [email protected].
Το οφειλόμενο υπόλοιπό σας θα διευθετηθεί την επόμενη ημερομηνία πληρωμής.
Δεν θα είναι δυνατή η επαναφορά των κλεισμένων λογαριασμών. Εάν επιθυμείτε να έχετε νέο λογαριασμό, θα πρέπει να υποβάλετε ξανά αίτηση. Για να κάνετε αίτηση κάντε κλικ εδώ.
Πύλη οδηγών
Facebook / WhatsApp / Καθημερινές ενημερώσεις
Κατά την εγγραφή, οι Συνεργάτες Οδηγοί καλούνται να συμμετάσχουν στο Κανάλι WhatsApp taxi.gr | Driver και στο Κανάλι του Fecebook taxi.gr.
Γίνονται τακτικά ανακοινώσεις και καθημερινές ενημερώσεις σχετικά με θέματα που αφορούν την πλατφόρμα.
Είσοδος στην πύλη οδηγών
Είσοδος
Κατά την είσοδο, οι οδηγοί συνεργάτες λαμβάνουν διαπιστευτήρια σύνδεσης για πρόσβαση σε μια Πύλη – συνδεθείτε εδώ.
Χαρακτηριστικά
Οι διαδρομές μου – Αυτή η ενότητα παρέχει μια περίληψη των διαδρομών που πραγματοποιήθηκαν εντός της επιλεγμένης περιόδου. Φιλτράρισμα κατά καταστάσεις, οδηγούς (αν υπάρχουν περισσότεροι από ένας οδηγοί) και εύρος ημερομηνιών που μπορεί να ρυθμιστεί στις τελευταίες 24 ώρες, τρεις ημέρες, μία εβδομάδα ή έναν μήνα.
Οδηγοί – Λίστα οδηγών που συνδέονται με το κύριο προφίλ.
Οχήματα – Λίστα οχημάτων που συνδέονται με το κύριο προφίλ.
Βάρδιες – Αυτή η ενότητα δημιουργεί δεδομένα που σχετίζονται με τον αριθμό των ωρών εργασίας [online] μέσα σε μια δεδομένη χρονική περίοδο. Μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για κάθε βάρδια κάνοντας κλικ στο «περισσότερες λεπτομέρειες».
Στατιστικά στοιχεία – Ένας πίνακας εργαλείων με τις ώρες εργασίας μέσα σε μια δεδομένη χρονική περίοδο και τον αριθμό των διαδρομών μέσα σε αυτές τις ώρες εργασίας.
Οικονομική Έκθεση – Προβολή πίνακα ελέγχου, που εμφανίζει μια σύνοψη του υπολοίπου που συλλέγεται από πελάτες, του υπολοίπου που κέρδισε ο οδηγός και του τελικού οφειλόμενου υπολοίπου εντός μιας δεδομένης περιόδου. Μόλις δημιουργηθεί η πληρωμή, η οικονομική έκθεση θα μηδενιστεί.
Αναφορά υπολοίπου – Συνοψίζει για την περίοδο ενός μήνα το ποσό που κερδήθηκε, μείον τις πληρωμές σε μετρητά, μείον τις οφειλόμενες προμήθειες. Αυτό δίνει μια περίληψη των συνολικών κερδών μέσα σε ένα μήνα.
Πληρωμές – Οποιαδήποτε πληρωμή πραγματοποιείται από την πλατφόρμα taxi.gr σε συνεργάτες ή αντίστροφα.
Πώς μπορώ να ελέγξω τα από τις διαδρομές
- Όλα οι διαδρομές που πραγματοποιούνται μπορούν να ελεγχθούν με πρόσβαση στην οικονομική έκθεση που είναι διαθέσιμη στην Πύλη Συνεργάτες μέσω της Είσοδος στην Πύλη Συνεργάτη.
- Τα συνολικά κέρδη του προηγούμενου μήνα αποκτώντας πρόσβαση στον Ισολογισμό στην Πύλη Partners.
- Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στα κέρδη μέσω της εφαρμογής taxi.gr Driver κάνοντας κλικ στα σημερινά κέρδη. Θα μπορείτε να κάνετε εναλλαγή μεταξύ Fleet και Driver και να δείτε τα κέρδη έως και των προηγούμενων τριών μηνών.
- Η λίστα διαδρομών μπορεί επίσης να προβληθεί εντός εφαρμογής κάνοντας κλικ στις διαδρομές στο κάτω μέρος της σελίδας.
Πώς θα πληρωθώ
- ΜετάτηνεγγραφήθαλάβετεέναemailμεένανσύνδεσμοεπαναφοράςκωδικούπρόσβασηςγιανασυνδεθείτεστηνεφαρμογήgrDriver.Αφούσυνδεθείτε,θασαςζητηθεί να ανεβάσετετατραπεζικάσαςστοιχείαγιαναλάβετεπληρωμές.ΣεπερίπτωσηοδηγούμεΙΚΑ,ηδιαδικασίαθαπρέπειναγίνειαπότονελεύθερο επαγγελματίαπουαναγράφεταιστοαποδεικτικότουφορολογικούμηχανισμού (απόδειξη).
- Το taxi.gr στέλνει πληρώνει τους συνεργάτες κάθε εβδομάδα, ημέρα Τετάρτη. Εάν η Τετάρτη είναι αργία, τα χρήματα θα ληφθούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα
Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του τραπεζικού μου λογαριασμού;
Για να αλλάξετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού, στείλτε email με το νέο τραπεζικό αριθμό (IBAN) στη διεύθυνση [email protected].
Δεν έλαβα την πληρωμή μου
Εάν δεν λάβατε πληρωμή, βεβαιωθείτε ότι:
Έχετε στείλει τον σωστό αριθμό IBAN.
Εάν έχετε στείλει το σωστό IBAN, στείλτε email στο [email protected].
Πώς αλλάζω τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση email μου
Δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας για να αλλάξετε τον αριθμό τηλεφώνου ή τη διεύθυνση email σας. Απλώς μεταβείτε στην πύλη οδηγών taxi.gr με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας, μεταβείτε στο «Προφίλ», επεξεργαστείτε τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση email σας και κάντε κλικ στην «Αποθήκευση».
Έχω μια νέα συσκευή. Τι πρέπει να κάνω;
Απλώς κατεβάστε την Εφαρμογή στη νέα σας συσκευή από το Apple App Store ή το Google Play Store και συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του λογαριασμού σας (όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης).
Ενημερώσεις της εφαρμογής Drivers
Οι πιο πρόσφατες εκδόσεις όλων των εφαρμογών taxi.gr, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής taxi.gr Driver, είναι διαθέσιμες στο Google Play και στο App Store.
Απλώς κατεβάστε και ξεκινήστε!
Τεχνικά ζητήματα
Τεχνικά ζητήματα που σχετίζονται με την εφαρμογή ή την πύλη θα πρέπει να αναφέρονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].
Εάν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στην πύλη ή την εφαρμογή σας, βεβαιωθείτε ότι το όνομα χρήστη και ο κωδικός πρόσβασής σας είναι σωστά. Το όνομα χρήστη είναι πάντα με μικρά γράμματα.
Πώς να επιλέξετε κατηγορία οχήματος εντός εφαρμογής
Εάν το όχημά σας εμπίπτει σε πολλές κατηγορίες και θέλετε να επιλέξετε ή να αφαιρέσετε ορισμένες κατηγορίες, μπορείτε να το κάνετε ανοίγοντας την εφαρμογή οδηγού, επιλέγοντας το εικονίδιο του οχήματος και τσεκάροντας ποιες κατηγορίες θα διατηρήσετε.
Αυτόματη αποδοχή
- Από την κύρια σελίδα προφίλ της εφαρμογής σας στις Ρυθμίσεις, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την αυτόματη αποδοχή.
- Η διαδρομή θα γίνει αυτόματα αποδεκτή εντός τριών δευτερολέπτων.
- Είναι δυνατό να απορρίψετε την διαδρομή εντός των τριών δευτερολέπτων. Μόλις απορριφθεί μια διαδρομή, η λειτουργία αυτόματης αποδοχής θα απενεργοποιηθεί αυτόματα.
Λίστα ελέγχου
- Οι ειδοποιήσεις στην εφαρμογή οδηγού taxi.gr είναι ενεργοποιημένες στο τηλέφωνό σας.
- Η εφαρμογή σας ενημερώθηκε στην πιο πρόσφατη έκδοση.
- Ο ήχος του τηλεφώνου είναι ενεργοποιημένος.
- Εάν το τηλέφωνό σας είναι συνδεδεμένο στο καλώδιο Bluetooth ή USB του αυτοκινήτου, ο ήχος ενδέχεται να μην ακούγεται ή να απενεργοποιηθεί αυτόματα.
- Οι λειτουργίες εξοικονόμησης μπαταρίας και δεδομένων είναι απενεργοποιημένες.
- Διαγράψτε τυχόν άλλες εφαρμογές που λειτουργούν στο παρασκήνιο.
- Το τηλέφωνο είναι τοποθετημένο κοντά στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου.
- Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, στείλτε ένα email στη διεύθυνση [email protected]
Απαιτήσεις συσκευής
Για να οδηγήσετε με την εφαρμογή taxi.gr Driver, χρειάζεστε ένα smartphone που να διαθέτει σύνδεση στο διαδίκτυο (δεδομένα κινητής τηλεφωνίας), πρόσβαση στο Google Play ή στο App Store και στις υπηρεσίες τοποθεσίας (GPS).
- Android – Βελτιώστε την ακρίβεια τοποθεσίας διασφαλίζοντας ότι οι λειτουργίες Wi-Fi και Bluetooth είναι ενεργοποιημένες.
- IOS – Βεβαιωθείτε ότι η ρύθμιση τοποθεσίας είναι ενεργοποιημένη ενώ χρησιμοποιείτε την εφαρμογή.
- Βεβαιωθείτε ότι οι λειτουργίες εξοικονόμησης μπαταρίας και δεδομένων είναι απενεργοποιημένες, καθώς αυτές συνήθως δεν επιτρέπουν στις εφαρμογές να λειτουργούν ενεργά στο παρασκήνιο.
Επαναφορά συνθηματικού
Εάν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορείτε να τον επαναφέρετε κάνοντας κλικ στο «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης;» στην Πύλη σας. Μπορείτε επίσης να το επαναφέρετε από την εφαρμογή taxi.gr Driver.
Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, στείλτε ένα email στη διεύθυνση [email protected]. Ένας νέος σύνδεσμος ενεργοποίησης κωδικού πρόσβασης θα σταλεί μέσω email.
Heatmaps
- Συνδεθείτε στην εφαρμογή taxi.gr Driver.
- Επιλέξτε το όχημα με το οποίο θέλετε να κινηθείτε.
- Κάντε κλικ στο
- Οι επισημασμένες περιοχές σάς δείχνουν από πού λαμβάνουμε τις περισσότερες διαδρομές.
- Τα δεδομένα του Heatmap (χάρτης θερμότητας) ενημερώνονται κάθε 5 λεπτά. Ως εκ τούτου, μεταξύ αυτών των 5 λεπτών, o χάρτης θερμότητας θα εμφανίζει τα ίδια δεδομένα.
Δεν λαμβάνω διαδρομές
- Εάν δεν λαμβάνετε διαδρομές, βεβαιωθείτε ότι:
- Χρησιμοποιείτε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής.
- Βρίσκεστε σε περιοχές υψηλής ζήτησης διασφαλίζοντας ότι ακολουθείτε τον χάρτη θερμότητας (Heatmap) εντός εφαρμογής.
- Να έχετε σταθερή σύνδεση στο Διαδίκτυο. Η λειτουργία εξοικονόμησης μπαταρίας να είναι απενεργοποιημένη.
- Εάν οι παραπάνω συμβουλές δεν βοήθησαν, επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας ένα email στο [email protected]
Ο Χάρτης εμφανίζει λάθος πληροφορίες
Εάν ο χάρτης δεν φορτώνεται σωστά ή δεν φορτώνεται καθόλου, βεβαιωθείτε ότι έχετε σταθερή σύνδεση στο Διαδίκτυο.
- Εάν παρατηρήσετε λανθασμένη διεύθυνση ή λείπει δρόμος στον χάρτη, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης στέλνοντας ένα email στο [email protected]
Πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες
Ο πελάτης δεν πλήρωσε ή πλήρωσε λιγότερο
Με τα πλατφόρμα taxi.gr, οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές με μετρητά ή εντός εφαρμογής (πιστωτική κάρτα/Apple/Google Pay)
Οι συνεργάτες οδηγοί είναι υπεύθυνοι για τη συλλογή μετρητών από πελάτες για διαδρομές με μετρητά. Εάν ο πελάτης αρνηθεί να πληρώσει ή πληρώσει λιγότερα για οποιονδήποτε λόγο, επικοινωνήστε αμέσως με την ομάδα υποστήριξης στέλνοντας email στο driver@taxi.gr
Εάν ο πελάτης έχει πληρώσει εντός εφαρμογής, θα ειδοποιηθείτε στην εφαρμογή του οδηγού. Μην ζητήσετε από τον επιβάτη πληρωμή με μετρητά.
Ο πελάτης θέλει να αλλάξει τον τρόπο πληρωμής κατά την διαδρομή
Ο πελάτης μπορεί να αλλάξει τον τρόπο πληρωμής απευθείας από την οθόνη πληροφοριών διαδρομής ενώ η διαδρομή είναι σε εξέλιξη.
Αποδοχή μιας διαδρομής ενώ είστε διαθέσιμοι
Η πλατφόρμα taxi.gr λειτουργεί αυτόματα με μία κύρια αρχή – τον χρόνο παραλαβής.
Η πλατφόρμα εκχωρεί αυτόματα τη διαδρομή στον πλησιέστερο οδηγό που είναι διαθέσιμος στην κατάλληλη κατηγορία. Οι διαδρομές πρέπει να γίνονται αποδεκτές εντός 20 δευτερολέπτων. Εάν η διαδρομής παραμείνει μη αποδεκτή ή απορριφθεί, η διαδρομή θα ανατεθεί αυτόματα σε άλλον οδηγό άμεσα.
Μην καπνίζετε εντός οχήματος
Αποφύγετε το κάπνισμα στο όχημα. Όταν καπνίζετε εκτός αυτοκινήτου, βεβαιωθείτε ότι το όχημα παραμένει άοσμο.
Επαγγελματική συμπεριφορά
Δεν πρέπει ποτέ να μιλάτε για εσωτερικά ζητήματα, να κάνετε αρνητικά σχόλια ή να παραπονεθείτε στους επιβάτες. Αυτό τους κάνει να νιώθουν άβολα και σχεδόν πάντα έχει αρνητική επίδραση στη βαθμολογία που θα σας δώσουν. Επιπλέον, αμφισβητείται η αξιοπιστία σας απέναντί μας.
Κρατήστε τη βαθμολογία ψηλά
Οι συνεργάτες οδηγοί μπορούν να λάβουν βελτιωμένες αξιολογήσεις όταν:
- Να είστε ακριβείς, να οδηγείτε με ασφάλεια και να σέβεστε πάντα τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας.
- Διασφάλιση ότι όλες οι πόρτες του οχήματος είναι καλά κλειστές πριν το όχημα τεθεί σε κίνηση και ότι οι επιβάτες δεν επιβιβάζονται ή κατεβαίνουν στο όχημα εκτός εάν το όχημα είναι σε πλήρη στάση.
- Βοηθώντας τους επιβάτες με οποιεσδήποτε ανάγκες, στο μέγιστο των δυνατοτήτων κάποιου.
- Έχοντας πάντα ρέστα για επιβάτες που πληρώνουν μετρητά.
- Διασφάλιση ότι το όχημα διατηρείται πάντα καθαρό μέσα και έξω.
- Ντυθείτε κατάλληλα.
- Χαιρετίζω τους επιβάτες κατά την επιβίβαση και την αποβίβασή τους.
- Επιτρέποντας στους επιβάτες να απολαμβάνουν ένα περιβάλλον που προσαρμόζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, συμπεριλαμβανομένης της θέρμανσης ή της ψύξης, της επιλογής μουσικής και της έντασης ήχου προσαρμοσμένη σε λογικές ανέσεις.
- Διατηρώντας το όχημά σας ασφαλή χωρίς καπνό.
- Η μη παροχή απόδειξης μπορεί συχνά να είναι λόγος για χαμηλότερες βαθμολογίες από τους επιβάτες. Μην ξεχνάτε να δίνετε την απόδειξη στους επιβάτες σας μετά από κάθε διαδρομή.
Πολλαπλές στάσεις
- Αυτή η λειτουργία επιτρέπει το πολύ τρεις ενδιάμεσες στάσεις μεταξύ της πρώτης παραλαβής και της αποβίβασης, επομένως το πολύ πέντε στάσεις (διαδρομή εκκίνησης – 1η στάση, 2η στάση, 3η στάση – τέλος διαδρομής).
- Οι συνεργάτες λαμβάνουν μια ειδοποίηση για να αποδεχτούν μια διαδρομή με τον κανονικό τρόπο. Μόλις γίνει αποδεκτή, η εφαρμογή θα καθοδηγήσει τους συνεργάτες στην πρώτη παραλαβή.
- Σημαντικό – το αντίτιμο της διαδρομής θα πρέπει να εισπραχθεί στο τέλος της διαδρομής πολλαπλών στάσεων, όχι κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων στάσεων.
Αποσκευές
Οι αποσκευές των επιβατών μπορούν να τοποθετηθούν τόσο στο πορτ μπαγκάζ όσο και στο χώρο καθισμάτων του οχήματος, εφόσον οι αποσκευές χωράνε μέσα από την πόρτα του οχήματος. Βεβαιωθείτε ότι οι αποσκευές εφαρμόζουν σωστά στο όχημά σας και ότι βοηθάτε τον πελάτη να φορτώσει και να ξεφορτώσει τα πράγματα του.
Χαμένα αντικείμενα
Μετά από κάθε διαδρομή, ελέγξτε αμέσως εάν ο πελάτης άφησε πίσω του προσωπικά αντικείμενα. Εάν βρείτε τυχόν χαμένα αντικείμενα, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Το συντομότερο δυνατό, επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας email στο [email protected] μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής.
- Ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας και να κανονίσει την παραλαβή του αντικειμένου.
- Εάν έχετε ήδη αφήσει το αντικείμενο/α στο Κέντρο Επικοινωνίας, παρακαλούμε να καθοδηγήσετε τον πελάτη να έρθει σε επαφή με το Κέντρο Επικοινωνίας του taxi.gr στέλνοντας email στο [email protected]
Επιβίβασα λάθος επιβάτη
- Πριν ξεκινήσετε την διαδρομή, διασταυρώνετε πάντα το όνομα του πελάτη και τον τελικό προορισμό.
- Εάν παραλάβατε λάθος επιβάτη, επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας email στο [email protected] και θα είμαστε σε θέση να σας καθοδηγήσουμε.
Ο επιβάτης υπερχρεώθηκε
Εάν η διαδρομή ήταν με κάρτα και ο πελάτης ζητήσει μετρητά, επικοινωνήστε μαζί μας στέλνοντας email στο [email protected], ώστε να επιστραφούν τα χρήματα στον πελάτη ανάλογα.
Είχα ένα ατύχημα με τον πελάτη
Εάν εμπλακείτε σε ατύχημα, επιβεβαιώστε ότι οι πελάτες είναι ασφαλείς ότι δεν χρίζουν μεταφοράς σε νοσοκομείο, δηλώστε άμεσα ολοκλήρωση διαδρομής και ζητήστε από τον πελάτη να καλέσει εκ νέου όχημα μέσο της εφαρμογής.
Εάν εμπλακείτε σε σοβαρό ατύχημα, παρακαλούμε δώστε προτεραιότητα στο να καλέσετε ασθενοφόρο και αστυνομία.
Δικαιώματα πελάτη
Οι πελάτες της taxi.gr έχουν το δικαίωμα:
- Προβάλετε την Ειδική Άδεια Οδήγησης ΕΔΧ Αυτοκινήτου και τον Eπίσημο Tιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο.
- Δείτε, κατόπιν αιτήματος, ένα αληθινό αντίγραφο της Ειδικής Άδειας Οδήγησης ΕΔΧ Αυτοκινήτου που έχει εκδοθεί από το Υπουργείο Συγκοινωνιών Ελλάδος, το οποίο θα είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή.
- Συμβουλέψτε τον Συνεργάτη οδηγό για οποιαδήποτε προτιμώμενη διαδρομή για να φτάσει στον προορισμό του κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής, εφόσον αυτό το αίτημα είναι εύλογο και διατηρεί παρόμοιο αριθμό χιλιομέτρων.
- Απολαύστε ένα περιβάλλον που προσαρμόζεται στις προτιμήσεις του πελάτη, συμπεριλαμβανομένης της θέρμανσης ή της ψύξης, της επιλογής μουσικής και της έντασης προσαρμοσμένη σε λογικές ανέσεις.
- Αποτρέψτε τον συνεργάτη οδηγό από το να αποσπάται η προσοχή από οτιδήποτε βρίσκεται υπό τον έλεγχό του, συμπεριλαμβανομένης της παράνομης χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.
- Ζητήστε και λάβετε μια φορολογική απόδειξη στο τέλος της διαδρομής.
- Απολαύστε ένα περιβάλλον χωρίς καπνό – το κάπνισμα μέσα στο όχημα είναι παράνομο.
Δικαιώματα οδηγού
Ένας συνεργάτης οδηγός της taxi.gr έχει το δικαίωμα να απαιτήσει ευγενικά συμπεριφορά και ενέργειες που θέτουν πάνω απ’ όλα την ασφάλεια της διαδρομής, χρησιμοποιώντας την καλύτερη κρίση του για να διασφαλίσει ότι τα δικαιώματα και οι ευθύνες των επιβατών, καθώς και οι ευθύνες τους, γίνονται πάντα σεβαστές και τηρούνται.
Οποιοσδήποτε Συνεργάτης οδηγός θα έχει πάντα το δικαίωμα να τερματίσει μια διαδρομή, εάν διαπιστωθεί με υπεύθυνη κρίση ότι παρουσιάστηκε ακατάλληλη, βίαιη ή προσβλητική συμπεριφορά κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής.
O πελάτης ήταν αγενής
Εάν κάποιος πελάτης συμπεριφέρθηκε ανάρμοστα, πέσατε θύμα εγκλήματος ή βρεθήκατε σε επικίνδυνη κατάσταση, δώστε στην taxi.gr τις απαραίτητες πληροφορίες στέλνοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]. Θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.
Ο πελάτης λέρωσε το όχημά σας
Εάν κάποιος επιβάτης λέρωσε το όχημά σας, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να ζητήσετε από τον πελάτη να καλύψει τα έξοδα καθαρισμού.
Συμβουλές ασφαλείας
H taxi.gr δεσμεύεται και επικεντρώνεται στην ασφάλεια και την ασφάλεια των συνεργατών οδηγών και πελατών. Επιμένουμε να ακολουθούμε αυτά τα πρότυπα για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια κατά την οδήγηση και τη χρήση της πλατφόρμας taxi.gr:
Πριν αποδεχτείτε διαδρομές:
- Βεβαιωθείτε ότι το όχημα έχει επαρκή καύσιμα για την εργάσιμη ημέρα σας.
- Βεβαιωθείτε ότι το όχημα είναι σε καλή μηχανική κατάσταση για να αποφύγετε περιττές βλάβες.
- Ελέγξτε ξανά τα στοιχεία του πελάτη πριν ξεκινήσετε τη διαδρομή, π.χ. όνομα, τοποθεσία παράδοσης κ.λπ.
Κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής:
- Συμμορφωθείτε με τους τοπικούς νόμους οδικής κυκλοφορίας και τους κανονισμούς ταχύτητας.
- Να ανταποκρίνεστε στις οδικές και καιρικές συνθήκες και να προσαρμόσετε την οδήγησή σας ανάλογα.
- Αποφύγετε τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών κατά την οδήγηση. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιήστε μια συσκευή Bluetooth και μια βάση στήριξης τηλεφώνου.
Αποβίβαση:
- Τερματίστε την διαδρομή σε μια καλά φωτισμένη και ασφαλή τοποθεσία.
- Εάν υπάρχουν διαφωνίες ως προς την τιμή, παρακαλούμε ζητήστε από τον πελάτη να απευθυνθεί στην taxi.gr για βοήθεια. Μην διαφωνείτε και μην συλλέγετε πρόσθετα αντικείμενα από τον πελάτη.
Πρόσθετα πρότυπα ασφαλείας:
- Βεβαιωθείτε ότι είστε σωματικά και διανοητικά ικανοί για την βάρδια σας. Μην οδηγείτε εάν είστε κουρασμένοι ή κουρασμένοι.
- Μην οδηγείτε ποτέ υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών.
- Κατά την οδήγηση τη νύχτα, βεβαιωθείτε ότι το εμπρός και τα πίσω φώτα είναι αναμμένα.
Μπορώ να έχω φίλους και συγγενείς ενώ είμαι ενεργός στην πλατφόρμα;
Οι συνεργάτες σε καμία περίπτωση δεν πρέπει έχουν τους φίλους ή μέλη της οικογένειάς τους στο ίδιο όχημα.
Μπορώ να εξυπηρετήσω δύο διαδρομές ταυτόχρονα;
Δεν επιτρέπεται να διεκδικείτε διαδρομές taxi.gr ή άλλων εφαρμογών ενώ έχετε ήδη επιβάτες στο όχημα. Μπορείτε να διεκδικήσετε διαδρομές taxi.gr μόνο αφού αφήσετε τον επιβάτη που έχετε ήδη στο αυτοκίνητο.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω βιντεοκάμερα;
Η taxi.gr επιτρέπει στους οδηγούς συνεργάτες να εγκαταστήσουν μια κάμερα στο παρμπρίζ του οχήματος τους για λόγους ασφαλείας.
Ελέγξτε τους τοπικούς κανονισμούς. Οι πελάτες πρέπει να ενημερώνονται εάν έχει εγκατασταθεί κάμερα.
Άλλες πληροφορίες
Απάτη οδηγού
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι πελάτες μπορεί να προσκαλέσουν τους οδηγούς να συμμετάσχουν σε δόλιες διαδρομές. Αυτό περιλαμβάνει πελάτες που προκαθορίζουν διαδρομές, ακολουθούν μεγαλύτερη διαδρομή, απενεργοποίηση του GPS κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής, υπερβολικές διαδρομές με τον ίδιο πελάτη, συσκευή ή τρόπο πληρωμής, επαναλαμβανόμενες διαδρομές όπου ένας πελάτης χρησιμοποιεί διαφορετικό λογαριασμό, μη φυσιολογικές διαδρομές όπως ως μικρές ή μεγάλες διαδρομές.
Η πλατφόρμα taxi.gr λειτουργεί αντιστοιχίζοντας τον πλησιέστερο οδηγό συνεργάτη στη σχετική κατηγορία με τον πελάτη. Δεν πρέπει να πραγματοποιούνται διαδρομές εκτός της πλατφόρμας.
Εάν ο οδηγός εμπλέκεται σε δόλια δραστηριότητα, ένας συνεργάτης οδηγός θα μπορούσε να ανασταλεί ή να απενεργοποιηθεί από την πλατφόρμα taxi.gr.
Λόγοι για αναστολή ή απενεργοποίηση λογαριασμού
Για να διασφαλιστεί η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών προς τους πελάτες, ο λογαριασμός ενός συνεργάτη οδηγού μπορεί να ανασταλεί ή να απενεργοποιηθεί ως αποτέλεσμα των ακόλουθων μη εξαντλητικών λόγων:
- Μη διαθέτοντας απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας επί του οχήματος (πυροσβεστήρας, κουτί πρώτων βοηθειών, προειδοποιητικό τρίγωνο κ.λπ.) σύμφωνα με το νόμο.
- Χαμηλή βαθμολογία δραστηριότητας
- Χαμηλές βαθμολογίες από τους πελάτες
- Μη συμμορφούμενες ή/και ύποπτες δραστηριότητες
- Κάθε μορφής παράπτωμα
Προστασία δεδομένων
Οι οδηγοί μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πελάτη μόνο κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
Εάν ένας πελάτης ξεχάσει ένα αντικείμενο στο όχημα, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο [email protected].